Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Cav empt

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

Cav. Empt
«С. Е. »заснували в 2012і запущений в продаж в 2015.
Двоє друзів Тобі Філтуем і Шініхір Накамура були колегами по роботі. Дизайнерами графіки. Працювали годинами з оригінальними графічними завданнями.
Свої перші кроки робили в компанії Варі. Для чужого бренду він вперше придумав камуфляжний принт і візерунок логотипу.
Дружба цих перспективних друзів допомогла народженню бренду Cav. Empt.
Власний бренд Cav. Empt, відображає пристрасть друзів до філософії і наукової фантастики і андеграундної музики.
Cav. Empt, це вірне рішення, друзів, тому, що працювати в тіні на іншу компанію можна все життя.
Свій бренд, як дитя треба ростити і вчиться самому.
Шініхіро дуже закрита особистість! Ні на початку кар'єри ні зараз не проявляє зоряної хвороби. Ховається від преси, ні дає інтерв'ю. А якщо з'являється на публіки, його обличчя приховує шарф. Шарфи все з неповторними графічними малюнками. А голос дизайнера змінюється під впливом комп'ютера.
Тематика його дизайну схиляється до мультиплікації. Він дуже любить американські мультики. Комп'ютерна технологія інша його пристрасть. Ярлик бренду підтвердження того. На принте друкують монітори, сім карти, логотипи телекомпаній.
Шініхіро відомий діяч індустрії моди. Він не тільки тато бренду Cav. Empt, а й допоміг підняти виробництво японської лінії Варі і Billonaire Boy Club.
Бренд Cav. Empt, зійшов, на олімп, світової моди.
Шініхіро самий таємничий і унікальний дизайнер. Його творіння підтвердження того, що культова фігура в світі. У бренді переплелися, і філософія, і наука антеградной музики, і якісної стильного одягу.
Cav. Empt фраза, з татуювання персонажа, Убік, з книги Філіпа Киндред Діка. Перекладається як «покупець бережися»

Cav. Empt
«С. Е. »заснували в 2012і запущений в продаж в 2015.
Двоє друзів Тобі Філтуем і Шініхір Накамура були колегами по роботі. Дизайнерами графіки. Працювали годинами з оригінальними графічними завданнями.
Свої перші кроки робили в компанії Варі. Для чужого бренду він вперше придумав камуфляжний принт і візерунок логотипу.
Дружба цих перспективних друзів допомогла народженню бренду Cav. Empt.
Власний бренд Cav. Empt, відображає пристрасть друзів до філософії і наукової фантастики і андеграундної музики.
Cav. Empt, це вірне рішення, друзів, тому, що працювати в тіні на іншу компанію можна все життя.
Свій бренд, як дитя треба ростити і вчиться самому.
Шініхіро дуже закрита особистість! Ні на початку кар'єри ні зараз не проявляє зоряної хвороби. Ховається від преси, ні дає інтерв'ю. А якщо з'являється на публіки, його обличчя приховує шарф. Шарфи все з неповторними графічними малюнками. А голос дизайнера змінюється під впливом комп'ютера.
Тематика його дизайну схиляється до мультиплікації. Він дуже любить американські мультики. Комп'ютерна технологія інша його пристрасть. Ярлик бренду підтвердження того. На принте друкують монітори, сім карти, логотипи телекомпаній.
Шініхіро відомий діяч індустрії моди. Він не тільки тато бренду Cav. Empt, а й допоміг підняти виробництво японської лінії Варі і Billonaire Boy Club.
Бренд Cav. Empt, зійшов, на олімп, світової моди.
Шініхіро самий таємничий і унікальний дизайнер. Його творіння підтвердження того, що культова фігура в світі. У бренді переплелися, і філософія, і наука антеградной музики, і якісної стильного одягу.
Cav. Empt фраза, з татуювання персонажа, Убік, з книги Філіпа Киндред Діка. Перекладається як «покупець бережися»

Розгорнути
  • Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
  • Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
  • Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
  • Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
  • Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
  • Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
  • Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
  • Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
  • Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
Вгору