Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

nike

Nike, як все починалося! Філ був заповзятливим хлопцем і продавцем від бога! Він вирішив в своєму фургоні продавати дешеву азіатську взуття за цінами американським. У той час в США було складно взяти спортивну екіпіровку за маленькі гроші. Все було дуже дорого. На старті він заробив 8000 доларів, тоді непогані гроші. Студенти з радістю, розкуповували взуття, і Філ бере собі в допомогу Джефа. Джеф Джонсон пропонує перейменувати компанію в Nice в честь грецької богині Ніки. Дивно, що в США цей бренд звучить як Нікі, а в інших країнах говорять Найк. Лого намалювала КАРОЛІН Девідсон, отримавши за нього всього 35 доларів. Правда пізніше фірма додатково щедро віддячила Кароліну.

Джеб вів глибокий аналіз, враховував кожного клієнта. Часто обдзвонював клієнтів, дізнавався про якість товару. Вів записи плюсів і мінусів своєї продукції. У компанії почався швидкий зліт. Оборот став близько 1 мільйона доларів.

І нарешті, Найк вирішили зробити власне виробництво, не залежати від японських партнерів. Японці самі мріяли вийти на ринок США.

Компанія вкладає гроші в розробку нової технологічної підошви у вигляді вафель. Це був успіх. Кросівки бренду Найк легкі, пружні. Ідея осяяла Білла Баумер, коли він побачив, як дружина випікає вафлі. Так народилися знамениті вафельні підошви.

Спортсмени один за іншим добивалися високих результатів у спорті. У 1985 році Найк уклав договір з баскетболістом Майклом Джорданом. Для нього розроблена спеціальна лінія червоно-чорної форми, з телефонує Air Jordan. Майкл був у захваті. Але був скандал, тому що в баскетбольних іграх була заборона на, чорне, і червоне в носінні одягу. А модель була червоно-чорна, але ніякі заборони і штрафи не змусили Майкла відмовитися від Air Jordan. Фірма Nice оплатила штрафи в розмірі 1000 доларів. Зате цей скандал зробив рекламне справа і збільшив продажі.

У 1975 космічний інженер NASA Френк Періс розробив технологію для підошви кросівок. Вони стали легкі а підошва включала вбудовану систему амортизації. Підошва стала більш витривалою і пружною.

Бренд Найк запускає спортивний одяг. У США йде реклама здорового способу життя, як і в усьому світі. Одяг НАЙК, взуття розкуповуються з великим успіхом.

Цей бренд дає вам, перш за все комфорт, спортивно-невимушений стиль, як чоловікам,

так і жінкам. Повна свобода дій, як в повсякденному носінні, так і в заняття спортом. Взуття Nice доповнять ваш образ! Вона доставить вам радість і задоволення, одержувані при носінні цього взуття. Не відмовляйте собі в покупці класної брендового взуття. І пам'ятайте, скупість має погані наслідки, перш за все для самого скнари. Ми представляємо, найостанніші моделі і колекції. Наш девіз, спортивно і елегантно! Все нове в нашому центрі уваги!

Компанія постійно розробляє новинки і йде в ногу з часом і смаком споживача. На світовому ринку Найк вирвалися вперед всіх своїх конкурентів.

Nike, як все починалося! Філ був заповзятливим хлопцем і продавцем від бога! Він вирішив в своєму фургоні продавати дешеву азіатську взуття за цінами американським. У той час в США було складно взяти спортивну екіпіровку за маленькі гроші. Все було дуже дорого. На старті він заробив 8000 доларів, тоді непогані гроші. Студенти з радістю, розкуповували взуття, і Філ бере собі в допомогу Джефа. Джеф Джонсон пропонує перейменувати компанію в Nice в честь грецької богині Ніки. Дивно, що в США цей бренд звучить як Нікі, а в інших країнах говорять Найк. Лого намалювала КАРОЛІН Девідсон, отримавши за нього всього 35 доларів. Правда пізніше фірма додатково щедро віддячила Кароліну.

Джеб вів глибокий аналіз, враховував кожного клієнта. Часто обдзвонював клієнтів, дізнавався про якість товару. Вів записи плюсів і мінусів своєї продукції. У компанії почався швидкий зліт. Оборот став близько 1 мільйона доларів.

І нарешті, Найк вирішили зробити власне виробництво, не залежати від японських партнерів. Японці самі мріяли вийти на ринок США.

Компанія вкладає гроші в розробку нової технологічної підошви у вигляді вафель. Це був успіх. Кросівки бренду Найк легкі, пружні. Ідея осяяла Білла Баумер, коли він побачив, як дружина випікає вафлі. Так народилися знамениті вафельні підошви.

Спортсмени один за іншим добивалися високих результатів у спорті. У 1985 році Найк уклав договір з баскетболістом Майклом Джорданом. Для нього розроблена спеціальна лінія червоно-чорної форми, з телефонує Air Jordan. Майкл був у захваті. Але був скандал, тому що в баскетбольних іграх була заборона на, чорне, і червоне в носінні одягу. А модель була червоно-чорна, але ніякі заборони і штрафи не змусили Майкла відмовитися від Air Jordan. Фірма Nice оплатила штрафи в розмірі 1000 доларів. Зате цей скандал зробив рекламне справа і збільшив продажі.

У 1975 космічний інженер NASA Френк Періс розробив технологію для підошви кросівок. Вони стали легкі а підошва включала вбудовану систему амортизації. Підошва стала більш витривалою і пружною.

Бренд Найк запускає спортивний одяг. У США йде реклама здорового способу життя, як і в усьому світі. Одяг НАЙК, взуття розкуповуються з великим успіхом.

Цей бренд дає вам, перш за все комфорт, спортивно-невимушений стиль, як чоловікам,

так і жінкам. Повна свобода дій, як в повсякденному носінні, так і в заняття спортом. Взуття Nice доповнять ваш образ! Вона доставить вам радість і задоволення, одержувані при носінні цього взуття. Не відмовляйте собі в покупці класної брендового взуття. І пам'ятайте, скупість має погані наслідки, перш за все для самого скнари. Ми представляємо, найостанніші моделі і колекції. Наш девіз, спортивно і елегантно! Все нове в нашому центрі уваги!

Компанія постійно розробляє новинки і йде в ногу з часом і смаком споживача. На світовому ринку Найк вирвалися вперед всіх своїх конкурентів.

Розгорнути

Немає товарів

Вгору