Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

kith

Kith
Історія бренду починається, коли 13-річний Ронні Фіг, йде працювати консультантом в магазин взуття в Нью-Йорку.
До 25 років він став займати місце глави продажів і керував відділом косметики. У травні випустив перші кросівки в трьох кольорах.
Ронні Фіг розпочинає співпрацю з японською компанією Asics. За його дизайну компанія робила його бренд. Він любив шукати в архівах невдалі, що не розкручені бренди і давав їм друге життя. Він приділяв велике значення реклами в журналі моди. Після публікації в журналі взуття розліталася, як гарячі пироги.
У 2010 Фіг відкриває свій магазин.
З другом спільно вкладають півмільйона доларів два відділення на Манхеттені і Брукліні. Плани були великими.
Назва Kith в перекладі - друзі, родина або зробити відомим
Девіз компанії - «Тільки ми». Фіг говорив: мої друзі-моя сім'я!
Він продавав ювелірну лінію, яку розробляла його мама.
Фіг працює з кросівками фірми Найк, Адідас, Пума і багатьма іншими. У 2012 запускається дитяча лінія одягу.
Фіг працює над дизайном одягу. Купивши штани з камуфляжем, він додав блискавку, і еластичний манжет внизу. Успіх штанів Мерсера, надихнув його на створення одягу лінії Кі.
Вся його одяг і взуття з блимаючий тканини. Капсульна одяг Kith має великий успіх. У своїх магазинах він торгує і іншими брендами. Найбільш популярними стають потерті кросівки і толстовки Kith. Спортивні штани Bleecker, футболки LoGuardia, штани Mercer.
У світі все більше купують вуличну і спортивний одяг. У такому одязі можна прийти в офіс і в тренажерний зал.
У 2017 Kith відкривають новий магазин онлайн. Kith продає - шкарпетки, і шоколад, ложки та пляшечки для молока, одяг і взуття, ювелірні прикраси.
Відкривають кафе, де гуртки для кави в вигляді взуття з маркою Kith
Придумує маркетинговий хід. Взуття змінює упаковку кожні 6 тижнів. Ті, хто зібрав їх потрібну кількість, отримує приз від фірми Kith
У 2018 Kith співпрацює з Versace, дизайнери спільно створюють нову лінійку для дорослих і дітей.
Kith зростає і змінюється, завжди в ногу з часом дорожить своїм покупцем!

Kith
Історія бренду починається, коли 13-річний Ронні Фіг, йде працювати консультантом в магазин взуття в Нью-Йорку.
До 25 років він став займати місце глави продажів і керував відділом косметики. У травні випустив перші кросівки в трьох кольорах.
Ронні Фіг розпочинає співпрацю з японською компанією Asics. За його дизайну компанія робила його бренд. Він любив шукати в архівах невдалі, що не розкручені бренди і давав їм друге життя. Він приділяв велике значення реклами в журналі моди. Після публікації в журналі взуття розліталася, як гарячі пироги.
У 2010 Фіг відкриває свій магазин.
З другом спільно вкладають півмільйона доларів два відділення на Манхеттені і Брукліні. Плани були великими.
Назва Kith в перекладі - друзі, родина або зробити відомим
Девіз компанії - «Тільки ми». Фіг говорив: мої друзі-моя сім'я!
Він продавав ювелірну лінію, яку розробляла його мама.
Фіг працює з кросівками фірми Найк, Адідас, Пума і багатьма іншими. У 2012 запускається дитяча лінія одягу.
Фіг працює над дизайном одягу. Купивши штани з камуфляжем, він додав блискавку, і еластичний манжет внизу. Успіх штанів Мерсера, надихнув його на створення одягу лінії Кі.
Вся його одяг і взуття з блимаючий тканини. Капсульна одяг Kith має великий успіх. У своїх магазинах він торгує і іншими брендами. Найбільш популярними стають потерті кросівки і толстовки Kith. Спортивні штани Bleecker, футболки LoGuardia, штани Mercer.
У світі все більше купують вуличну і спортивний одяг. У такому одязі можна прийти в офіс і в тренажерний зал.
У 2017 Kith відкривають новий магазин онлайн. Kith продає - шкарпетки, і шоколад, ложки та пляшечки для молока, одяг і взуття, ювелірні прикраси.
Відкривають кафе, де гуртки для кави в вигляді взуття з маркою Kith
Придумує маркетинговий хід. Взуття змінює упаковку кожні 6 тижнів. Ті, хто зібрав їх потрібну кількість, отримує приз від фірми Kith
У 2018 Kith співпрацює з Versace, дизайнери спільно створюють нову лінійку для дорослих і дітей.
Kith зростає і змінюється, завжди в ногу з часом дорожить своїм покупцем!

Розгорнути

Немає товарів

Вгору